Celní deklarace
Jestliže dovážíte zboží ze zemí mimo Evropskou unii, využijte služeb našeho celního skladu Humpolec. Jsme držiteli certifikátu AEO. Pro naše ukladatele zajistíme uložení zboží do dočasného skladu, proclení zboží nebo jeho uložení do celního skladu. Odbavíme také vývoz zboží mimo EU.
Intrastat
Pakliže obchodujete s členskými zeměmi EU, je možné, že musíte vykazovat data pro statistický systém Intrastat. Tuto činnost za Vás rádi zajistíme, od pouhé přípravy dat, až po kompletní agendu včetně podání hlášení.
Celní deklarace
Proclení zboží, uložení do skladu, nebo vývoz, to jsou služby celní deklarace, které vám můžeme poskytnout v našem středisku Humpolec. Pro pohyb zboží mezi členskými státy EU navíc zařídíme vedení Intrastat systému. Podívejte se detailně na úkony, jež můžeme nabídnout v rámci celní deklarace. Část skladového prostoru střediska Humpolec je vymezena jako celní sklad.
Společnost Servant je držitelem certifikátu AEO, který Celní správa České republiky uděluje spolehlivým, problematiky znalým a finančně stabilním deklarantům
Proclení zboží
- ukončíme tranzit T1 a budeme vás zastupovat v celním řízení
- poskytneme záruku za vyměřený celní dluh
- po proclení zboží s ním můžete ihned nakládat
- veškeré administrativní záležitosti vyřídíme za vás
- pokud celní orgány rozhodnou o kontrole dováženého zboží, poskytneme jim veškerou součinnost
Celní sklad
- ukončíme tranzit T1 a budeme vás zastupovat v celním řízení
- můžete využít naše celní sklady Praha-východ nebo Humpolec
- při uložení zboží v celním skladu neplatíte clo při dovozu, ale až při případném uvolnění zboží do volného oběhu (tj. proclení)
- pokud jste registrováni k platbě DPH v České republice, nemusíte při proclívání hradit DPH
- ze skladu můžete do volného oběhu proclít jen tu část zboží, kterou zrovna potřebujete
- pokud zboží uložené v celním skladu prodáte dále mimo EU, nemusíte řešit vratku cla
- záruku za celní dluh poskytneme my
- veškeré administrativní záležitosti vyřídíme za vás
- pokud celní orgány rozhodnou o kontrole dováženého zboží, poskytneme jim veškerou součinnost
Vývoz
- připravíme za vás dokumenty pro vývoz zboží – ať do jiného celního skladu v EU, tak mimo EU
Co si musí klient služby celní deklarace připravit?
- být naším Ukladatelem
- výpis DIČ (pokud nejste plátce DPH, bude vám DPH vyměřeno spolu se clem)
- EORI – pokud nemáte, zažádáme o přidělení za vás
- plnou moc, abychom vás mohli, dle smlouvy, kterou spolu sepíšeme, zastupovat
- faktury za dovážené/vyvážené zboží
Ceník celních služeb
Kolik služby služby celní deklarace a s nimi spojené úkony stojí? Podívejte se do našich základních cen celní deklarace a Intrastatu. Pokud byste k nim, nebo k jakémukoliv jinému problému nějaké otázky, můžete nás kontaktovat.
Ještě dovolte malou poznámku k dokladům: Jestliže na vašich fakturách není zboží zařazeno dle TARIC, naši pracovníci celní deklarace v součinnosti s vámi provedou správné zařazení položky.
Položka | Cena |
---|---|
Zastupování při celním řízení | 560 Kč/řízení |
Doklad (SCP, JSD) | 400 Kč/doklad + 150 Kč/položka |
DCH | 350 Kč/doklad + 80 Kč/položka |
Ručení celního dluhu | 1,0% z celního dluhu, min. 250 Kč/případ |
CMR | 150 Kč/doklad |
Zařazení zboží, další služby | 450 Kč/započatá hodina |
Intrastat – vedení a zpracování agendy
Česká republika má jako součást Evropské unie za povinnost vedení Intrastatu, statistického systému záznamu přeshraničního pohybu zboží uvnitř EU. Provoz a zajištění Intrastat systému patří ke standardním logistickým službám kvalitních firem. Tuto službu nabízíme i my. V případě, že jste plátci DPH a převážíte přes hranice zboží za alespoň 8 milionů korun za kalendářní rok, pak s Intrastatem musíte pracovat i vy. My vám s tím pomůžeme. Jak?
- kompletně vás zastoupíme při sestavení a podání hlášení vůči celní správě
- zajistíme vám poradenství a pomoc při sestavování hlášení
Aby vše šlo hladce, potřebujeme od vás potřebnou dokumentaci. Takže co všechno si musíte připravit pro službu „vedení Intrastat“?
- výpis IČO
- výpis DIČ (pokud nejste plátce DPH, bude vám DPH vyměřeno spolu se clem)
- EORI – pokud nemáte, zažádáme o přidělení za vás
- plnou moc, abychom vás mohli, dle smlouvy, kterou spolu sepíšeme, zastupovat
- faktury za dovážené/vyvážené zboží
Ceník celních služeb
Kolik vlastně celní služby a s nimi spojené úkony stojí? Podívejte se do našich základních cen celní deklarace a Intrastatu. Pokud byste k nim, nebo k jakémukoliv jinému problému nějaké otázky, můžete nás kontaktovat. Máme síť celních skladů v Praze-východ a Humpolci.
Ještě dovolte malou poznámku k dokladům: Jestliže na vašich fakturách není zboží zařazeno dle TARIC, naši pracovníci celní deklarace v součinnosti s vámi provedou správné zařazení položky.
Položka | Cena |
---|---|
Měsíční výkaz přijetí zboží v rámci EU | 560 Kč/měsíc |
Za řádek na podkladu (vaší faktuře) | 60 Kč/řádek |
Měsíční výkaz odeslání zboží v rámci EU | 550 Kč/měsíc |
Za řádek na podkladu (vaší faktuře) | 60 Kč/řádek |
Negativní hlášení | 300 Kč/hlášení |
Odeslání dat celní správě | v ceně |
O společnosti
-
Česká firma s tradicí od roku 1990.
-
Orientace na malé a středně velké podniky.
-
Logistika je naší hlavní specializací.
Střediska
-
Lokální zaměstnanci s dlouhodobým úvazkem.
-
Fflexibilní skladová kapacita.
-
Středisko Humpolec a středisko Praha.
Benefity
-
Platíte jen za obsazený prostor.
-
Za vaše zboží odpovídáme my.
-
Obalový materiál dle přání, s brandem.
Jan Snížek
„Zavolejte mi nebo napište, vypracuji vám přesnou cenovou nabídku„
Tel:
+420 224 919 706
E-mail:
obchod@servant.cz
DIČ: CZ00570664
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 325.