
Spotřebiče a elektronika
Elektronika vyžaduje zvláštní zacházení a evidenci.
Tento druh služeb je charakteristický:
- Často vysoká hodnota zboží
- Zpravidla kvalitě balené výrobky
- Zpravidla dobře značené a identifikovatelné výrobky a skupinové obaly
- Velké množství druhových variant
- Často nutnost sledovat výrobní čísla
- Občas nutnost vkládat návody nebo záruční listy
- Někdy nutnost kompletace (např. správné napájecí kabely)
- Možná sezonnost produktů
- Nutnost zajistit logistiku náhradních dílů
- Drobné náhradní díly mohou být občas baleny ve větším počtu bez odpovídajícího značení
- Občas nutnost kontroly kvality výrobků v případě vrácené zásilky
- Požadavky na odpovídající vlhkost a čistotu prostor
Jsme připraveni vyhovět všem vašim požadavkům a nabídnout vám komplexní řešení, které zahrnuje i tvorbu a úpravu procesů na míru:
- Všechny naše prostory jsou odpovídajícím způsobem zabezpečené a chráněné
- Objemnou zásobu skladujeme v paletovém regálu, zbytky kolekce ukládáme do policového regálu
- Zásadou je skladování unikátního sortimentu v unikátní pozici – zcela se tak odstraňuje možnost záměny
- Při příjmu sortimentu vše měříme a vážíme – jsme ale schopni importovat hromadná data z vaší databáze a příjem tak zrychlit
- Na vstupu načítáme masku výrobního čísla – odborně vyškolený pracovník rozpozná a načte konkrétní vzor výrobního čísla tak, jak je uveden na obalu (pokud není maska importována datově)
- Výrobní číslo jsme pak schopni načítat při příjmu, nebo při výdeji konkrétního výrobku
- Údaje o konkrétním expedovaném výrobním číslu pak spolu dalšími údaji (např. SSCC) sestavíme do datové nebo tiskové zprávy
- Nás skladový systém se primárně řídí logikou FIFO, ale v případě přítomnosti jsme schopni aplikovat i jinou logiku – např. výdej konkrétního výrobního čísla
- Ke každému sortimentu je možné vést příznak o nutnosti polepovaní zboží štítky nebo vkládání návodů. Dokumenty můžeme tisknout přímo ve skladu.
Specializujeme se na spolupráci s distribučními společnostmi, které zásobují B2B i B2C trh. Naše služby zahrnují rychlé zpracování velkých objemů zboží, rozvoz na jednotlivá prodejní místa i podporu e-shopových platforem. Klientům nabízíme kompletní servis včetně generování SSCC kódů, sledování výrobních čísel i sledování zásilek.
Díky našim zkušenostem víme, jak nejlépe pečovat o vaše potřeby. Soustředíme se na vaše zboží a procesy, abychom zajistili spolehlivé doručení.

ředitel Servant, a.s.
Jan Snížek
O společnosti
-
Česká firma s tradicí od roku 1990.
-
Orientace na malé a středně velké podniky.
-
Logistika je naší hlavní specializací.
Střediska
-
Lokální zaměstnanci s dlouhodobým úvazkem.
-
Fflexibilní skladová kapacita.
-
Středisko Humpolec a středisko Praha.
Benefity
-
Platíte jen za obsazený prostor.
-
Za vaše zboží odpovídáme my.
-
Obalový materiál dle přání, s brandem.
Jan Snížek
„Zavolejte mi nebo napište, vypracuji vám přesnou cenovou nabídku„
Tel:
+420 224 919 706
E-mail:
obchod@servant.cz
DIČ: CZ00570664
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 325.
Zeptejte se.
Author
adminRelated posts
Jak správně sestavit kód sortimentu
Sestavili jsme pro vás návod, jak postupovat při tvorbě kódu sortimentu.
Moderní sklad pro logistiku
Skladování zboží představuje jeden z hlavních pilířů úspěšného obch
Logistika pro ARIDA Tools
Těšíme se na dlouhodobou spolupráci s ARIDA Tools a na to, že jim pomůžem